3 Nisan 2014 Perşembe

scooter



Scooter  motosikletler genel amacı, şehir içi ulaşım çözümünde pratik ve ekonomik olmakla birlikte tekerleklerinin küçük olması sebebi ile yoldaki çukur , kasis ve yoldaki çizgi yüksekliklerini sürücüye büyük oranda yansıtmakta ve etkilenmektedir. Artısı ise Scooterlar da vites bulunmayışı , kullanımda kolaylık sağlar. Bacaklar motosikletin gövdesi içinde kaldığı için her kıyafetle çok rahat kullanılabilmektedir. Son yıllarda büyük tekerlekli , büyük hacimli maxi-scooter denilen kapsamlı scooterlar üretilmektedir. Bu araçlar uzun mesafeli yolculukları daha keyifli kılar.
Motor tipi
Öne eğimli paralel 2-silindir, sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC, 4-subap
Motor hacmi
530.0cc
Çap x Strok
68.0 mm x 73.0 mm
Sıkıştırma oranı
10:9 : 1
Maksimum güç
34.2 kW @ 6,750 dev./dk.
Maksimum tork
52.3 Nm @ 5,250 dev/dk.
Yağlama
Kuru karter
Yakıt sistemi
Yakıt Enjeksiyonlu
Ateşleme sistemi
TCI
Çalıştırma
Elektrik
Şanzıman
V-Kayışı Otomatik

Şasi

Ön süspansiyon
Teleskopik çatal
Ön teker hareketi
120 mm
Arka süspansiyon
Salınım kolu
Arka teker hareketi
116 mm
Ön fren
Hidrolik çoklu disk, Ø 267 mm
Arka fren
Hidrolik tek disk, Ø 282 mm
Ön lastik
120/70-15
Arka lastik
160/60-15

Boyutlar


Toplam uzunluk
2,200 mm
Toplam genişlik
775 mm
Toplam yükseklik
1,420-1,475 mm (adjustable windscreen)
Sele yüksekliği
800 mm
Tekerleklerarası mesafe
1,580 mm
Minimum yerden yükseklik
125 mm
Islak ağırlık
217 kg / ABS 221 kg
Yakıt tankı kapasitesi
15.0 litre

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder