3 Nisan 2014 Perşembe

cruiser


Cruiser motosikletler, genel olarak chooper diye de anılırlar. Oysaki Chooper tamamen el yapımı ve benzeri olmayan motosikletlere denmektedir. Cruiser motorlar ise seri üretimi olan ve sıklıkla gördüğümüz motosikletlerdir. Fakat bu standart Cruiser motorlarda kişisel yapılan ilaveler olursa öncam , sisibar , ön yan arka çanta vb. gibi ozaman Custom Cruiser oluyor. Cruiser motosikletler yüksek torklu , bol nikelaj görünümlü klasik araçlardır. Bu motosikletlerin iki tekerlek arası açıklığı ve ön çatalın açısının fazla oluşu trafikte kullanımını diğer motosikletlere göre biraz daha zorlaştırır. Fazla nikelaj ve metal aksam bulunduğundan ağırlıkları aynı hacimdeki diğer motosikletlere göre yaklaşık %30-40 oranında daha fazladır. Sesi ve görünüşü ve yere yakınlığı bakımından çokça tercih edilen motor tipidir. Fakat temiz tutmak oldukça zahmetlidir.

Teknik Özellikler

Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 6 sübaplı SOHC 52º V2

Motor hacmi (cc) 745


Silindir çapı & strok (mm) 79x76

Sıkıştırma oranı 9.6 : 1 

Yakıt sistemi 34mm VE tipi gaz sensörlü karbüratör

Max güç (hp @ dev/dak) 45,8hp / 5000 dev/dak

Max tork (Nm @ dev/dak) 64,2 Nm / 3000 dev/dak 

Ateşleme Tam transistörlü elektronik

Çalıştırma Elektrikli

Şanzıman 5 vites 

Güç Aktarımı Şaftlı

Boyutlar (UxGxY)(mm) 2510x940x1090

Tekerlekler arası mesafe (mm) 1640

Sele yüksekliği (mm) 660

Yerden açıklık (mm) 130

Yakıt kapasitesi (litre) 14 (3,6 litre rezerv dahil)

Tekerlekler 
Ön/Arka Çelik telli jant

Lastikler Ön 120/90 17 M/C 64S
Arka 160/80 15 M/C 74S

Süspansiyon Ön 41mm´lik teleskobik çatal, 140mm esneme aralıklı
Arka 5 kademeli yay ön yükleme ayarlı çift geleneksel amortisör, 90 mm esneme aralıklı

Frenler Ön Çift piston kaliperli 296x6mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Arka 180mm´lik kampana

Ağırlık 239 kg 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder