3 Nisan 2014 Perşembe
cruiser
Cruiser motosikletler, genel olarak chooper diye de anılırlar. Oysaki Chooper tamamen el yapımı ve benzeri olmayan motosikletlere denmektedir. Cruiser motorlar ise seri üretimi olan ve sıklıkla gördüğümüz motosikletlerdir. Fakat bu standart Cruiser motorlarda kişisel yapılan ilaveler olursa öncam , sisibar , ön yan arka çanta vb. gibi ozaman Custom Cruiser oluyor. Cruiser motosikletler yüksek torklu , bol nikelaj görünümlü klasik araçlardır. Bu motosikletlerin iki tekerlek arası açıklığı ve ön çatalın açısının fazla oluşu trafikte kullanımını diğer motosikletlere göre biraz daha zorlaştırır. Fazla nikelaj ve metal aksam bulunduğundan ağırlıkları aynı hacimdeki diğer motosikletlere göre yaklaşık %30-40 oranında daha fazladır. Sesi ve görünüşü ve yere yakınlığı bakımından çokça tercih edilen motor tipidir. Fakat temiz tutmak oldukça zahmetlidir.
Teknik Özellikler
Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 6 sübaplı SOHC 52º V2
Motor hacmi (cc) 745
Silindir çapı & strok (mm) 79x76
Sıkıştırma oranı 9.6 : 1
Yakıt sistemi 34mm VE tipi gaz sensörlü karbüratör
Max güç (hp @ dev/dak) 45,8hp / 5000 dev/dak
Max tork (Nm @ dev/dak) 64,2 Nm / 3000 dev/dak
Ateşleme Tam transistörlü elektronik
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 5 vites
Güç Aktarımı Şaftlı
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2510x940x1090
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1640
Sele yüksekliği (mm) 660
Yerden açıklık (mm) 130
Yakıt kapasitesi (litre) 14 (3,6 litre rezerv dahil)
Tekerlekler
Ön/Arka Çelik telli jant
Lastikler Ön 120/90 17 M/C 64S
Arka 160/80 15 M/C 74S
Süspansiyon Ön 41mm´lik teleskobik çatal, 140mm esneme aralıklı
Arka 5 kademeli yay ön yükleme ayarlı çift geleneksel amortisör, 90 mm esneme aralıklı
Frenler Ön Çift piston kaliperli 296x6mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Arka 180mm´lik kampana
Ağırlık 239 kg
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder