3 Nisan 2014 Perşembe

racing

Yarış amaçlı üretilmiş motosikletlerin motorlarının fabrikasyon yumuşatarak, far, sinyal, korna gibi ekipmanlar ekleyerek trafiğine çıkabilecek hale getirilmiş versiyonlarıdır.
Racing motosikletler yolcu ve bagaj taşıma konusunda çokta uygun bir motor değildir. Ayrıca yeni motosiklet kullanıcısı olan kişilere de tavsiye edilmezler. (125 – 250cc olanlar haric) Alt tarafı alçak olduğundan ülkemizdeki yol koşulları göz önüne alınırsa kullanımı özellikle şehir içi kullanımı hamallığa dönüşebilir.Tabi ki zevk ve tercih meselesi. Racing motosiklet kullanmak isteyenlerin , güvenli ve sorunsuz bir şekilde kullanabilmeleri için hem iyi bir eğitim hem de başka tür motosikletler ile toplam 10.000 – 15.000 km. yol yapmış olmaları tavsiye edilir. Çünkü bu araçlar hata affetmezler.

Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 2 valfli SOHC tek silindirli 

Motor hacmi (cc) 124.7 

Silindir çapı & strok (mm) 58 x 47.2 

Sıkıştırma oranı 11 : 1 

Yakıt sistemi 28 mm VK tipi karbüratör 

Max güç (hp @ dev/dak) 13.2 hp/10000dev/dak 

Max tork (Nm @ dev/dak) 10.1 Nm/8000dev/dak 

Ateşleme Kapasitör deşarjlı (CDI) 

Çalıştırma Elektrik 

Şanzıman 6 vites 

Güç Aktarımı O-Ringli zincirli 

Boyutlar (UxGxY)(mm) 1920x675x1070 

Tekerlekler arası mesafe (mm) 1294 

Sele yüksekliği (mm) 776 

Yerden açıklık (mm) 172 

Yakıt kapasitesi (litre) 10 

Tekerlekler 
Ön/Arka U-profilli 6 kollu alüminyum döküm 

Lastikler Ön 80/90 17M/C 44P 
Arka 100/80 17M/C 52P 

Süspansiyon Ön 31 mm´lik teleskobik çatal, 109 mm esneme aralıklı 
Arka Monoshock amortisör, 120 mm esneme aralıklı 

Frenler Ön Çift piston kaliperli 276x4mm´lik hidrolik disk,
cüruflu metal balatalı 
Arka Tek piston kaliperli 220x4mm´lik hidrolik disk,
cüruflu metal balatalı 

Ağırlık 115 kg 

Renk seçenekleri Siyah, Kırmızı, Mavi, Repsol 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder